// -->

Merinding! Beginilah Pesan Terakhir Elviarina, Pramugari Korban Jatuhnya Lion Air JT 610


Sebelum dia terbang dan menjalankan tugas sebagai juruterbang penerbangan singa 610 singa alfiani hidayat solika 19 memanggil keluarganya.

alfi pangilan akrabnya mengkhabarkan berita keluarganya saat di rinya hendak terbaang tujuan jakarta pangkal pinang tadi pagi alfi sepet mengkhabarkan kepada keluarga kalau mau berangkat terbang ke pangkalan pinang kata wijayanti salah satu kerabatnya di kediaman di desa Mojorejo kecamatan kebonsari kabupaten madiun jawa timur pada Isnin 29 10 2018 siang .

saudara-mara menunjukkan foto-foto para pembawa penerbangan singa alfiani hidayat soliha yang pesawatnya terhempas di sekitar perairan Karawang, Jawa Barat, hari Isnin 29 10 2018 tengah hari.

wijayanti mengatakan usai mengkhabarkan berita hendak berangkat terbang alfi tidak bercakap banyak menurut wijayanti keluarga baru mengetahui alfi menjadi salah satu korban kecelakaan pesawat lion air jt 610 destinasi jakarta pangkal pinang selepas pihak lion air menghubungi keluarganya.

keluarga itu hanya mendapat tahu selepas telefon singa itu dipanggil sehingga kini keluarga tidak tahu keadaan alfi kata wijayanti.

Keluarga dan saudara-mara alfiani hidayati sholiha 19 tidak mengira bahawa satu-satunya boneka pasangan Selamet dan penduduk kampung gantrung, kampung Mojorejo, kecamatan Kebonsari, distrik Madiun, menjadi korban pesawat singa jt 610 pesawat Jakarta Pangkal Pinang.

Terakhir mari kita doakan semoga elviarina dan korban yang lain di tempatkan pada tempat yang baik di sisi tuhannya dan seluruh keluarganya mudah-mudahan tenang dan tabah dalam menghadapi cobaan ini.

Baca Sumber
0 Comments for "Merinding! Beginilah Pesan Terakhir Elviarina, Pramugari Korban Jatuhnya Lion Air JT 610"

Back To Top